ریشه کنی مگس ها تخصص ماست


بررسی مشکلات ناشی از مگس

مگس ها چه مشکلاتی ایجاد می کنند؟

نکاتی برای حل مشکلات ناشی از مگس ها

مزاحم، مزاحم آزار دهنده، چندش آور و ... اینها تنها برخی از کلماتی است که مردم اغلب برای توصیف مگس استفاده می کنند. اما مشکلات ناشی از مگس می توانند بیش از مزاحمتی ساده باشند.

در هر محیط تجاری، مگس در بهترین حالت یک مزاحم و در بدترین حالت یک خطر بالقوه برای سلامتی است. مگس ها می توانند شهرت یک کسب و کار را خراب کنند، به ویژه در صنعت رستوران، فرآوری غذا و صنعت مهمان نوازی، کسب و کارها برای کمک به حل و جلوگیری از مشکلات ناامیدکننده مگس چه کاری می توانند انجام دهند؟

 

 درک آنچه مگس ها را جذب می کند 

 

اول، مهم است که بفهمیم چه چیزی مگس ها را جذب می کند.
هزاران گونه مگس در جهان وجود دارد. اما شایع ترین آنها عبارتند از:

 

  1. خانگی
  2. خانگی کوچک
  3. بطری
  4. فاضلاب
  5. میوه
  6. اصطبل

مگس های اصطبل از خطرناک ترین مگس های لیست بالا هستند. این نوع مگس ها معمولاً در جایی که دام وجود دارد یافت می شوند. این مگس ها گاز می گیرند در حالی که بسیاری از گونه های دیگر فقط مگس های مزاحم هستند.  مگس ها به شدت جذب نور، بوهای غذا یا سایر «موارد دلخواه» می شوند و می توانند از طریق درب ها و پنجره ها وارد کسب و کار شما شوند. آن ها می توانند در زهکشی ها زندگی کنند و در سطل های زباله رشد کنند.

 

اطلاع از میزان خطرناک بودن آن ها

 

بسیاری از مردم به وجود مگس ها اعتراض می کنند. زیرا فکر می کنند این مگس ها غیربهداشتی هستند و دلیل موجهی دارند. به گفته سازمان بهداشت جهانی، مگس ها قادر به انتشار بیماری هستند. زیرا از غذای انسان و مواد کثیف تغذیه می کنند. این حشرات در هنگام تماس با افراد یا غذای آنها، ارگانیسم های بیماریزا، را در طول مسیر می گیرند و منتقل می کنند.

در ادامه به بررسی مشکلات ناشی از مگس میوه، یکی از شایع ترین مگس ها می پردازیم.

 

بررسی مشکلات ناشی از مگس میوه

 

این نوع مگس می تواند به ویژه برای برخی مشاغل آزاردهنده باشد.
همانطور که از نام آنها پیداست، این گونه اغلب در میوه های رسیده یا پوسیده، به ویژه موز، و در سطل های زباله و بازیافت تولیدمثل می کند.

مگس‌های میوه اغلب با مگس‌های دیگر اشتباه گرفته می‌شوند. مگس میوه حشره ای قهوه ای رنگ با چشمان قرمز است. پشه های قارچی حشرات ریز و سیاه رنگ با بال های بلند و پاهای دوکی هستند.

برای کمک به خلاص شدن از شر مگس‌های میوه، اقلامی را (در سطل‌های زباله در فضای باز) که مگس‌ها روی آن‌ها پرورش پیدا می کنند، پیدا کرده و دور بیندازید.

سطل‌های زباله را از تجمع زباله‌ها تمیز نگه دارید و مطمئن شوید که هیچ میوه یا مواد غذایی دیگر در پشت تجهیزات قرار نگرفته است یا توسط خدمه نظافت از قلم افتاده است.

اطمینان حاصل کنید که میوه های تازه به درستی نگهداری می شوند و میوه های قدیمی به سرعت دور ریخته می شوند.

دستوری عمومی برای مقابل با مشکلات ناشی از سایر مگس ها

 

برای کمک به خلاص شدن از سایر گونه های مگس، در اینجا چند نکته وجود دارد:

با تمیز کردن، نگهداری و تخلیه مناسب ظروف زباله در فضای باز و با حذف فضولات حیوانی که ممکن است مگس ها را به خود جذب کنند، مکان های پرورش آنها را بردارید. در صورت امکان، زباله‌دان‌ها را در فاصله حداقل 100 فوتی امتیازات مواد غذایی قرار دهید.

ترک‌های دیوارها یا کف‌هایی را که مگس‌ها ممکن است وارد آن‌ها شوند، به‌درستی ببندید، و نقاط ورودی‌تان مانند درها و پنجره‌ها را ببندید یا به‌درستی با پرده‌ها یا پرده‌های هوا محافظت کنید.

مواد غذایی را پوشانده و به درستی نگهداری کنید.

زهکشی ها و چربی گیرها را تمیز و عاری از زباله نگه دارید.

برای کمک به دور نگه داشتن مگس ها، نصب فن هایی را در نظر بگیرید. با یک شرکت کنترل آفات تجاری تماس بگیرید.

 

سم مگس کش قوی آجیتا

خرید سم مگس کش آجیتا - کلیک کنید


سفارش سم از طریق: