ریشه کنی مگس ها تخصص ماست


بهترین بازدارنده مگس زباله

چگونه مگس های زباله را دور کنیم؟

چه چیزهایی مگس‌ها را از سطل زباله های شما دور می‌کنند؟

تمیز کردن سطل زباله اولین بخش از کار است. به منظور دور کردن مگس ها برای همیشه، شما نیاز دارید تا راه ورود آنها را با استفاده از بازدارنده های مگس مسدود کنید. در اینجا گزینه‌های کارآمدی برای امتحان کردن وجود دارد.

 

استفاده از مواد طبیعی به عنوان بازدارنده مگس زباله

 

سیترونلا

 

سیترونلا بوی قوی گل و مرکبات می‌دهد که روی حواس تشخیصی مگس‌ها تاثیر می‌گذارد. بنابراین کاشتن گیاه سیترونلا در اطراف سطل زباله راه خوبی برای دور کردن مگس‌ها است یا اگر سطل زباله در محیط بسته نگه داری می‌‌‌شود می‌توانید شمع‌های گیاه سیترونلا را هم روشن کنید.

 

برگ ریحان

 

بوی خوش ریحان یکی دیگر از بازدارنده های طبیعی برای مگس‌ ها است. اگر در آشپزخانه برگ ریحان اضافی دارید آنها را به قطعات کوچکتر ببرید و در اطراف سطل زباله بریزید. شما مجبور هستید تا مقدار زیادی از این برگ‌های ریحان را برای ایجاد بوی قوی بازدارنده استفاده کنید. اما اگر این راه خوبی نیست کیسه های چای کاغذی خالی را بردارید و آنها را با برگ ریحان له شده پر کنید. دهانه کیسه های چای کاغذی را محکم ببندید و این کیسه ها را از سطل زباله آویزان کنید. مطمئن شوید که همه کیسه های چای کاغذی به یک اندازه از هم فاصله دارند. از آن جایی که برگ‌های ریحان، له شده و به یکدیگر چسبیده اند بوی قوی تری نسبت به برگ‌های جداگانه ای دارند که در اطراف سطل زباله ریخته شده اند.

 

 

روغن‌ها یا گیاهان اسانس دار

 

روغن‌های اسانس دار متفاوت بسیاری وجود دارد که مگس‌ها را سردرگم می‌کند و در نهایت آن‌ها را مجبور به ترک محیط می‌کند. تعدادی از مثال‌های متداول عبارتند از:

 

  • روغن درخت چای
  • نعناع فلفلی
  • میخک
  • آویشن
  • دارچین
  • اسطوخودوس

 

جهت استفاده از بازدارنده مگس یا سایر حشرات از هر کدام از روغن‌های اسانس دار چند قطره به یک استکان آب اضافه کنید و مخلوط را داخل بطری اسپری بریزید. هر روز از این بازدارنده برای اسپری کردن سطل زباله استفاده کنید. اگر نمی‌توانید هر روز این کار را انجام دهید پارچه ای را در مخلوط خیس کنید و آن را نزدیک سطل زباله بگذارید.

 

اسپری زنجبیل

 

زنجبیل ترکیباتی دارد که برای مگس‌ها آزاردهنده است. شما می‌توانید با اضافه کردن مقداری پودر زنجبیل به آب، مخلوط تند درست کنید تا آن ترکیب را برای مقابله با مگس‌ها استفاده کنید. آن مخلوط را با استفاده از بطری اسپری در همه جای سطل زباله اسپری کنید.

 

راه کارهای فروشگاهی

 

اسپری‌ های مگس کش

 

حشره کش‌ها برای به دام انداختن و کشتن حشرات طراحی شده اند. در خصوص مگس‌ها، اسپری مگس کش ماده ای پالت مانند با بوی وسوسه انگیز است. زمانی که مگس‌ها از این ماده می‌خورند فورا می‌میرند.

 

روکش سطل

 

روکش‌های سطل در درون سطل زباله نصب شده اند. این روکش‌ها به طور مرتب حشره کش‌هایی دارای بخار و بدون بو انتشار می‌دهند. این حشره کش‌ها نوزاد حشره را می‌کشند و از تبدیل شدن مواد زائد به محل پرورش مگس‌ها ممانعت به عمل می‌آورند.

 

بهترین روش بازدارنده برای دور نگه داشتن مگس از سطل های زباله

 

 

هجوم مگس‌ها در تمام دنیا مشکل رایجی است. بنابراین مهم است که بدانیم چطور مگس‌ها را با مراحل ساده و یادآوری آسان از سطل زباله دور نگه داریم. ما فرایند کامل را فقط در پنج مرحله خلاصه کرده ایم.

 

1- لباس‌های کاملا پوشیده، دستکش، کلاه و ماسک بپوشید.

2- حشره کش را در همه جای سطل زباله خالی اسپری کنید.

3- سطل زباله را از پسماند پاک کنید. روی سطح کثیف، محلول سرکه اسپری کنید و سپس آن را با آب بشویید.

4- یک کیسه زباله یا چیز آستر مانندی را داخل سطل زباله بگذارید.

5- به منظور دور کردن حشرات برای همیشه از بازدارنده ها / حشره کش‌های طبیعی یا فروشگاهی استفاده کنید. حشره کش‌های طبیعی مانند سیترونلا و نعناع فلفلی، معمولا از راهکارهای فروشگاهی ارزان تر هستند اما از آن جایی که لازم است حشره کش‌ها به طور مداوم جایگزین شوند استفاده از آنها می‌تواند برای بزرگسالان پرمشغله دردسرساز باشد.

 

سم مگس کش قوی آجیتا

خرید سم مگس کش آجیتا - کلیک کنید


سفارش سم از طریق: